
Sharon van de Ven
Sales and Office Queen
Een allround financieel administratieve medewerkster met ruim 10 jaar ervaring. Tijdens het volgen van mijn HBO opleiding
heb ik parttime werkervaring opgedaan. Doordat ik bij diverse (zeer uiteenlopende) bedrijven heb gewerkt, heeft mij dit
enorm flexibel gemaakt. Zowel op het vlak van omgaan met veranderingen als ook het aanleren van nieuwe vaardigheden.
Als rode draad in mijn werkverleden komt voornamelijk het (financieel) administratieve, in combinatie met klantgerichtheid
naar voren. Waar ik in de startjaren van mijn loopbaan voornamelijk bezig ben geweest met relatiebeheer en office
management, heb ik me met de tijd steeds meer kunnen verdiepen. Waarbij mijn voorlaatste functie bestond uit het
onderhouden van het debiteurenbeheer voor de Key Accounts, de belangrijkste klanten binnen de organisatie.
Binnen Footprint richt ik mij voornamelijk op contact met nieuwe of potentiële klanten. Hierbij houd ik me met name bezig
met kennismakingsgesprekken en de verdere (commerciële) opvolging. Mijn kennis van de financiële administratie, in
combinatie met mijn commerciële vaardigheid, maken dit een mooie uitdagende combinatie. Daarnaast zorg ik voor het
office management, waarbij geen dag hetzelfde is, en dat maakt het juist zo leuk. Ik ben er voor het beantwoorden van
vragen van klanten als ook personeel. Maar uiteraard zal ik waar nodig ook bij springen op het vlak van debiteurenbeheer
en klantencontact.
Mijn belangrijkste kenmerken zijn openheid, flexibiliteit, doorzettingsvermogen, betrokkenheid, commercieel vaardig.a