
Sharon van de Ven
Interim debiteurenbeheer - 8-16 U PER WEEK
Een allround financieel administratieve medewerkster met ruim 10 jaar ervaring. Tijdens het volgen van mijn HBO opleiding heb ik
parttime werkervaring opgedaan. Doordat ik bij diverse (zeer uiteenlopende) bedrijven heb gewerkt, heeft mij dit enorm flexibel
gemaakt. Zowel op het vlak van omgaan met veranderingen als ook het aanleren van nieuwe vaardigheden.
Als rode draad in mijn werkverleden komt voornamelijk het (financieel) administratieve, in combinatie met klantgerichtheid naar
voren. Waar ik in de startjaren van mijn loopbaan voornamelijk bezig ben geweest met relatiebeheer en office management, heb
ik me met de tijd steeds meer kunnen verdiepen. Waarbij mijn voorlaatste functie bestond uit het onderhouden van het
debiteurenbeheer voor de Key Accounts, de belangrijkste klanten binnen de organisatie.
Binnen Footprint richt ik mij op het coördineren en verder professionaliseren van de backoffice. Geen dag is hetzelfde, en dat
maakt het juist zo leuk. Ik ben er voor het beantwoorden van vragen van klanten als ook personeel. Maar uiteraard zal ik waar
nodig ook bij springen op het vlak van debiteurenbeheer en klantencontact.
Mijn belangrijkste kenmerken zijn openheid, flexibiliteit, doorzettingsvermogen, betrokkenheid.