Home / Factory
Home / Factory

Footprint Factory

Administratiekantoor in regio Tilburg, Breda, Den Bosch en Eindhoven

De Factory is ons administratiekantoor gevestigd in Tilburg. Vanuit de Factory nemen wij (delen van) uw financiële administratie uit handen. Dit doen wij met ervaren specialisten waar u op kunt bouwen. Wij leiden zelf mensen op tot financiële professionals die geen enkel project uit de weg gaan.

De Factory zorgt voor inzicht in uw cijfers. Voor een scherpe prijs heeft u altijd een vaste contactpersoon. Wij bieden verschillende pakketten aan, zodat u een aanpak kiest die altijd past bij u en uw bedrijf.

 

Tarieven Footprint Factory

Basis

Vanaf 80 / maand

  • check Volledige ontzorging: uw administratie wordt altijd bijgewerkt
  • check Adviesgesprek met uw financiële manager
  • check Btw-aangiften
  • check Aangiften inkomstenbelasting
  • check Vaste contactpersoon (één van de mede-eigenaren)
  • check Jaarrekening
  • check Toegang tot digitaal archief
  • check Yuki software
  • close Salarisverwerking (optioneel)
  • close Uw contactpersoon stelt samen met u een plan op
  • close Continu inzicht in uw cijfers via een dashboard
  • close HR-adviseur
  • close Advies (proces)automatisering
Plus

Vanaf 100 / maand

  • check Volledige ontzorging: uw administratie wordt altijd bijgewerkt
  • check Adviesgesprek met uw financiële manager
  • check Btw-aangiften
  • check Aangiften inkomstenbelasting
  • check Vaste contactpersoon (één van de mede-eigenaren)
  • check Jaarrekening
  • check Toegang tot digitaal archief
  • check Yuki software
  • check Salarisverwerking (optioneel)
  • check Uw contactpersoon stelt samen met u een plan op
  • close Continu inzicht in uw cijfers via een dashboard
  • close HR-adviseur
  • close Advies (proces)automatisering
Premium

Vanaf 200 / maand

  • check Volledige ontzorging: uw administratie wordt altijd bijgewerkt
  • check Adviesgesprek met uw financiële manager
  • check Btw-aangiften
  • check Aangiften inkomstenbelasting
  • check Vaste contactpersoon (één van de mede-eigenaren)
  • check Jaarrekening
  • check Toegang tot digitaal archief
  • check Yuki software
  • check Salarisverwerking (optioneel)
  • check Uw contactpersoon stelt samen met u een plan op
  • check Continu inzicht in uw cijfers via een dashboard
  • check HR-adviseur
  • check Advies (proces)automatisering

Bankbeheer

Ieder bedrijf krijgt te maken met de afhandeling van de dagelijkse bankafschriften en reguliere uitgaande betalingen. Dit proces is te automatiseren. Wij helpen bij het automatisch inlezen, het intelligenter maken van de software en bij het inrichten van een batch betaling (uitgaand). Hiermee zorgen we voor een efficiënter proces en maken we deze ervaringen beschikbaar voor ieder bedrijf, groot en klein.

Inkomende facturen afhandeling

Inzicht in de kosten van de organisatie begint met het tijdig verwerken van alle facturen die zijn gestuurd. Natuurlijk moet de klant nog akkoord geven voor de betaling, maar door alles snel te verwerken is de klant sneller en beter geïnformeerd over hoe de zaken gaan.

Binnen grotere organisaties wordt vaak gewerkt met gescande facturen, herkenningssoftware, inkooporders-matching en autorisatie workflows. Dit zijn elementen die wij ook voor onze kleinere klanten beschikbaar kunnen maken. Daarvoor hebben we de juiste experts in huis.

Debiteurenbeheer

Helaas betalen niet alle klanten zoals vooraf afgesproken. Soms is het versturen van een herinnering niet voldoende. En soms is zelfs het versturen van een herinnering al een ingewikkelde taak in het systeem. De aanpak van Footprint begint door samen te kijken naar welke klanten er zijn en of klanten op rekening bestellen. Wanneer dit helder is, wordt met u de aanpak van uw klanten bepaald. Wij voeren dit exact uit zoals afgesproken en rapporteren continu over de bevindingen.

Stel, uw bedrijf mag gaan leveren aan Amazon. Een geweldige kans, maar hoe werkt dat dan? U krijgt ineens te maken met een Vendor Portal, wat is dat?

Footprint helpt u er graag mee. Wij maken ingewikkelde zaken mogelijk voor het MKB vanuit onze kennis en ervaring met de grootste bedrijven.

Grootboek / rapportage

Waarschijnlijk is dit deel van de administratie voor de meeste ondernemers een ‘ver-van-het-bed-show’. Een grootboekmedewerker of assistent controller kijkt naar wat er gedaan is en kijkt met name naar wat er dan nog ontbreekt. Mist er een factuur voor de huur? Zijn alle verkoopfacturen goed verwerkt?

Naast het overzicht op de administratie is de grootboekmedewerker vaak de persoon die de investeringen (en afschrijvingen) goed boekt, een analyse doet op voorraad en/of de debiteuren en natuurlijk de belastingaangiftes doet. Belangrijk is natuurlijk dat alles voldoet aan alle wetgevingen.

Footprint Factory medewerkers

Carli Vermeer

Accounting Professional Trainee

Kevin Blummel

Junior Accounting Professional
  • Bankbeheer
  • Crediteurenadministratie
  • IC facturering
  • Lean Yellow Belt

Contact

phone

088-1111222

location_on

Talent Square 13
5038 LX Tilburg